Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
під час карантину на 18.05 - 22.05.20
Середа
Я у світі: День вишиванки. Переглянути відео:
Математика: підсумкова перевірка. Тематична контрольна робота. Код доступу для виконання буде надано у Viber.
Літературне читання: розвиток творчої діяльності на основі прочитаного. Посібник " Читаємо із задоволенням щодня". Виразне читання віршованих творів.
Математика: підсумкова перевірка. Тематична контрольна робота. Код доступу для виконання буде надано у Viber.
Літературне читання: розвиток творчої діяльності на основі прочитаного. Посібник " Читаємо із задоволенням щодня". Виразне читання віршованих творів.
Вівторок
Літературне читання: розвиток творчої діяльності на основі прочитаного. Посібник " Читаємо із задоволенням щодня".
Українська мова: підсумкова перевірка мовних знань та вмінь. Код доступу на виконання тестів буде повідомлено у Viber.
Математика: ділення на двоцифрове і трицифрове числа. С.151, ознайомитися з діленням виду 168:28 . №946, записати та обчислити.
Понеділок
Математика: ділення на двоцифрове і трицифрове числа. С.150, № 939, ознайомитися з поясненням, №940, записати вирази, знайти їх значення, с.151, №941, розв'язати задачу. Переглянути відео:
Українська мова: повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань. Що ми знаємо про текст, речення, слово.
- Запиши, підкресли дієслово в реченні. Добери і запиши до нього антонім. Уже зранку почалися приємні несподіванки.
- Перебудуй подане речення в спонукальне і запиши. Ні, Сергій був вправним спортсменом.
- Спиши речення. Постав слова, що в дужках, у правильній формі. Хлопчик схопив ( він), прочитав на ( він) свою адресу та ім'я.
Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
під час карантину на 12.05-15.05.20
Вівторок
Літературне читання: розуміння смислових зв'язків у прослуханому тексті. Переглянути відео:
Українська мова: підсумкова перевірка. Диктант.Вівторок
Літературне читання: розуміння смислових зв'язків у прослуханому тексті. Переглянути відео:
Математика: с. 147, виконати №922, №923.
Середа
Я у світі: складання листа до ровесника - іноземця про свою країну ( усне висловлювання на 6 - 7 речень)
Математика: множення на трицифрове число. Виконати № 928, №929 на с. 148.
Літературне читання: підсумкова перевірка. Навичка читання вголос.
Четвер
П'ятниця
Українська мова: урок ровитку зв'язного мовлення. Творче ЕСЕ на вільну тему ( письмове висловлювання на 6 - 7 речень ).
Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класуМатематика: множення на трицифрове число. Виконати № 928, №929 на с. 148.
Літературне читання: підсумкова перевірка. Навичка читання вголос.
Четвер
Математика: с. 150, №935, №936 виконати в зошиті. Самостійна робота на платформі " На Урок". Код доступу буде повідомлено у Viber
Українська мова: повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань.П'ятниця
Літературне читання: твори сучасної дитячої зарубіжної літератури. Посібник для читання " Читаємо із задоволенням щодня".
Українська мова: урок ровитку зв'язного мовлення. Творче ЕСЕ на вільну тему ( письмове висловлювання на 6 - 7 речень ).
Основи здоров'я: звички і здоров'я. Формування звичок. Виконати роботу в зошиті.
під час карантину на 04.05-08.05.20
Понеділок
Математика: множення на двоцифрове і трицифрове числа. Виконати № 906, №907 на с. 145. Переглянути відео:
Українська мова: урок ровитку зв'язного мовлення. Висловлювання власної думки про прочитаний твір у письмовій формі ( 6 - 7 речень ). Переглянути відео, виконати роботу в зошиті.
Українська мова: виконання творчих завдань. Повторення вивченого матеріалу. Виконати вправу 426 на с. 197.
Літературне читання: підсумкова перевірка. Робота з літературним твором . Тестова робота на платформі " На Урок". Код доступу буде повідомлено у Viber.
Математика: с.146, розв'язати задачі 908, 909, 910, обчислити № 912, №913.
Я у світі: волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.
Математика: перевірка сформованості навичок усних обчислень. Тестова робота на сайті " На Урок". Код доступу буде повідомлено у Viber.
Літературне читання: урок позакласного читання за творами В.О.Сухомлинського. Переглянути відеоурок.
Математика: аналіз перевірної роботи. С. 146, №914 - пояснення до обчислення, №915, №916 виконати в зошиті.
Українська мова: повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка письмових робіт. Тренувальний аудіодиктант " Травень". Переглянути відео:
Літературне читання: твори сучасної дитячої зарубіжної літератури. Посібник для читання " Читаємо із задоволенням щодня".
Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
під час карантину на 27.04-30.04.20
Понеділок
СередаПонеділок
Математика: перевірка знань. Контрольна робота №6. Переглянути відео, виконати роботу в зошиті та надіслати у Viber одним фото.
Українська мова: с. 196, вправа 425, списати та підкреслити прислівники. Переглянути відеоурок.
Вівторок
Українська мова: перевірка знань з теми "Прислівник". Тести (сайт НаУрок), код доступу буде повідомлено у Viber.
Математика: аналіз перевірної роботи, с. 143, №893, №894 - письмово.
Літературне читання: твори дитячої літератури. Переглянути відео, виконати тести.
Я у світі: самостійне опрацювання теми "Подорожуємо країнами Європи". Віртуальна подорож.
Математика: с. 143, №895 - усно, №896 - письмово.
Літературне читання: самостійне опрацювання творів сучасної дитячої літератури
Четвер
Математика: с. 144, розв'язати задачу 902, виконати №905 - письмово (фото у Viber).
Українська мова: перевірна робота. Списування (виконати та надіслати фото у Viber).
Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
під час карантину на 21.04-24.04.20
П'ятниця ( 24.04.20 )
Українська мова: домашнє завдання на сайті "На Урок" активне до 26 квітня. Виконати тести з теми " Прислівник ". Код доступу повідомлено у Viber. Переглянути відео:
Літературне читання: твори сучасної дитячої української літератури. Дібрати та опрацювати твір сучасного автора.
Четвер ( 23.04.20)
Українська мова: опрацювати правило на с. 195. Виконати вправу 423 ( фото надіслати у Viber ) Переглянути відеоурок.
Математика: с. 142, №885, № 887 виконати усно, № 886, № 888 - письмово в зошиті.
Середа (22.04.20)
П'ятниця ( 24.04.20 )
Українська мова: домашнє завдання на сайті "На Урок" активне до 26 квітня. Виконати тести з теми " Прислівник ". Код доступу повідомлено у Viber. Переглянути відео:
Літературне читання: твори сучасної дитячої української літератури. Дібрати та опрацювати твір сучасного автора.
Четвер ( 23.04.20)
Українська мова: опрацювати правило на с. 195. Виконати вправу 423 ( фото надіслати у Viber ) Переглянути відеоурок.
Математика: с. 142, №885, № 887 виконати усно, № 886, № 888 - письмово в зошиті.
Середа (22.04.20)
Я у світі: переглянути відео:
Математика: с. 142, виконати №883, №884 (фото надіслати у Viber). Переглянути відео:
Літературне читання: твори сучасної дитячої української літератури. Прочитати та опрацювати.
Оксана Кротюк
ЧИ ЛЕГКО БУТИ ДОБРИМ

Хто хоч раз писав писанку, той знає, що то за радість. А хто ще не писав, а бодай у руках тримав, може про те здогадатися.
Лесик знає це давно. Перед Великоднем у їхній сім'ї писанки писали завжди. Всі писали: і бабця, й мама з татом, і Богданко з Марійкою. І Лесик — хоч він найменший — не відставав од них. Писанки його щораз кращали. Тож поглядаючи на чистеньке біле яйце, яке лежало перед ним на парті, Лесик вже уявляв, як він усіх у класі здивує. Проте його непокоїла одна думка. Бабця сказала йому, що написати до свята писанку — то ще не все. Великдень лиш тоді буде справжнім, як до нього приготуєшся душею, добрими ділами. До свята зосталося лиш кілька днів, а він ще як слід не приготувався. Та й де йому до Великодня набрати тих добрих справ? Він уже чемно казав "добридень" усім сусідам. І люб'язно відповідав, котра година. Бо мав тепер власного наручного годинника й розумівся на ньому. І для сусідського трирічного Павлика змайстрував паперового літачка. Але ж цього мало, так мало! Ну, та нічого, він ще щось придумає. А зараз от постарається і напише дуже гарну писанку.
Раптом Лесик глянув на Іринку. Вона сиділа поряд і, затамувавши подих, старанно виводила писачком по яєчку.
— Гарно в тебе виходить, — сказав Лесик.
Іринка усміхнулася. Якось так сонячно, усім обличчям, ніби й не до Лесика, а сама до себе, до своєї першої писанки.
"Це я добре зробив", — подумав Лесик.
— Не забудь у ромбиках цяточки намалювати, — порадив він, — так гарніше буде.
— Угу, — кивнула Іринка.
"І це я добре зробив", — знов подумав Лесик.
— Іринко, ти рушника на стіл простели, щоб яєчко не розбилось.
Іринка обережно поклала на стіл писачка й, не відводячи погляду від своєї писанки, підсунула рушник ближче.
"То виявляється, робити добро не так і важко", — зрадів Лесик. І, втішений цією думкою, хотів був уже взятись до своєї писанки. Як же славно він її розпише!
...І тут Іринка гучно, на всю кімнату, чхнула, і щось глухо цокнуло об підлогу.
На підлозі розпливлася густа жовта пляма. А в ній наче застрягли шматки розписаної воском яєчної шкаралупи. Лесик глянув на Іринку й побачив, що очі в неї повні сліз. Проте він не запропонував їй своє ще не почате яєчко, яке лежало на тарілочці.
"Бути добрим не завжди легко", — цієї миті зрозумів він.
Лесик знає це давно. Перед Великоднем у їхній сім'ї писанки писали завжди. Всі писали: і бабця, й мама з татом, і Богданко з Марійкою. І Лесик — хоч він найменший — не відставав од них. Писанки його щораз кращали. Тож поглядаючи на чистеньке біле яйце, яке лежало перед ним на парті, Лесик вже уявляв, як він усіх у класі здивує. Проте його непокоїла одна думка. Бабця сказала йому, що написати до свята писанку — то ще не все. Великдень лиш тоді буде справжнім, як до нього приготуєшся душею, добрими ділами. До свята зосталося лиш кілька днів, а він ще як слід не приготувався. Та й де йому до Великодня набрати тих добрих справ? Він уже чемно казав "добридень" усім сусідам. І люб'язно відповідав, котра година. Бо мав тепер власного наручного годинника й розумівся на ньому. І для сусідського трирічного Павлика змайстрував паперового літачка. Але ж цього мало, так мало! Ну, та нічого, він ще щось придумає. А зараз от постарається і напише дуже гарну писанку.
Раптом Лесик глянув на Іринку. Вона сиділа поряд і, затамувавши подих, старанно виводила писачком по яєчку.
— Гарно в тебе виходить, — сказав Лесик.
Іринка усміхнулася. Якось так сонячно, усім обличчям, ніби й не до Лесика, а сама до себе, до своєї першої писанки.
"Це я добре зробив", — подумав Лесик.
— Не забудь у ромбиках цяточки намалювати, — порадив він, — так гарніше буде.
— Угу, — кивнула Іринка.
"І це я добре зробив", — знов подумав Лесик.
— Іринко, ти рушника на стіл простели, щоб яєчко не розбилось.
Іринка обережно поклала на стіл писачка й, не відводячи погляду від своєї писанки, підсунула рушник ближче.
"То виявляється, робити добро не так і важко", — зрадів Лесик. І, втішений цією думкою, хотів був уже взятись до своєї писанки. Як же славно він її розпише!
...І тут Іринка гучно, на всю кімнату, чхнула, і щось глухо цокнуло об підлогу.
На підлозі розпливлася густа жовта пляма. А в ній наче застрягли шматки розписаної воском яєчної шкаралупи. Лесик глянув на Іринку й побачив, що очі в неї повні сліз. Проте він не запропонував їй своє ще не почате яєчко, яке лежало на тарілочці.
"Бути добрим не завжди легко", — цієї миті зрозумів він.
Вівторок (21.04.20)
Математика: розглянути обчислення на с. 140-141. Переглянути відео - пояснення за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Ai3RHdGQoHc&t=3s
Виконати №877, №879 (фото надіслати у Viber).
Українська мова: опрацювати теоретичний матеріал на с. 194. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KMFaXcAOrqg
Виконати вправу 420 (фото надіслати у Viber).
Літературне читання: прочитати та переказати текст "Неприємна пригода" на с. 151-155. Відповісти на запитання на с. 155.
Завдання для дистанційного навчання для учнів 4 класу
Дата
|
Пред-
мет
|
Тема та завдання
|
23 березня
|
Українська мова
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Скласти поради «Як
захиститися від коронавірусу». (Фото виконаної роботи вислати у вайбер).
Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу»
|
Математика
|
виконати завдання 813 – усно, 814, 815- письмово.
|
|
Літера-турне читання
|
с. 140-143 – навчитися виразно читати, дотримуючись пауз,
відповісти на запитання усно.
|
|
24 березня
|
Літературне
читання
|
с. 144-153 – ознайомитися з інформацією про Максима
Рильського,
|
Математика
|
Усне множення двоцифрових і круглих чисел на розрядні
числа. 819 – усно, завдання 824, 825 – письмово, повторити таблицю множення:
|
|
25 березня
|
Математика
|
Письмове множення багатоцифрових чисел
826- усно, 830-832 – виконати письмово (виконане
завдання вислати у вайбер).
|
Приро-
дознавство
|
||
26 березня
|
Українська мова
|
Дієслово
Переглянути відео про дієслово
вправа 350 – письмово
|
Математика
|
Множення круглих
багатоцифрових чисел на розрядні числа.
836 – усно, 837,
838 – письмово. Переглянути відео «Множення двоцифрових чисел» https://uk.khanacademy.org/video?lang=uk&format=lite&v=bJvFgzLcKto
|
|
Літературне читання
|
с.153 - виразно читати вірш, за бажанням вивчити
напам'ять. (Звукозапис виразного читання та декламування напам'ять вислати у
вайбер за бажанням)
Переглянути мультфільм про добро
|
|
27 березня
|
Літературне читання
|
Повторення вивченого за розділом «Видатні українські
письменники»
с.115 Розділ
«Знаю», «Розумію, можу пояснити» дати
відповіді на питання письмово у зошиті, інші завдання – усно. Пройти
тестування:
|
Українська мова
|
Неозначена форма дієслова.
с. 165 –вивчити правило, переглянути відео про
неозначену форму дієслова
вправа 355 – письмово.
|
|
Приро-дознавство
|
Шановні діти та батьки, будь ласка, приділіть Увагу онлайн - тестуванням! Завдання
дуже корисні та цікаві!
Закони множення
Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
під час карантину. Посилання відео на 06.04-10.04.20
Українська мова:
прислівник ➽ https://vseosvita.ua/library/vpravi-dla-zasvoenna-temi-prislivnik-castina-ii-material-dla-distancijnogo-navcanna-4-klas-233651.html?rl=40639
диктант ➽ https://www.youtube.com/watch?v=IZ6o7WzTD4o&feature=share
Основи здоров'я:
дорожні знаки ➽ https://www.youtube.com/watch?v=ZK42k8otbYY
прислівник ➽ https://vseosvita.ua/library/vpravi-dla-zasvoenna-temi-prislivnik-castina-ii-material-dla-distancijnogo-navcanna-4-klas-233651.html?rl=40639
диктант ➽ https://www.youtube.com/watch?v=IZ6o7WzTD4o&feature=share
Основи здоров'я:
дорожні знаки ➽ https://www.youtube.com/watch?v=ZK42k8otbYY
Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
під час карантину. Відео на 13.04-17.04.20
Математика:
Українська мова:
Літературне читання:
Я у світі:
Основи здоров'я:
Образотворче мистецтво:
Немає коментарів:
Дописати коментар