Дистанційне навчання під час карантину

Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу


 під час карантину на 18.05 - 22.05.20

Середа


Я у світі: День вишиванки. Переглянути відео:



Математика: підсумкова перевірка. Тематична контрольна робота. Код доступу для виконання  буде надано у Viber.


Літературне читання: розвиток творчої діяльності на основі прочитаного. Посібник " Читаємо із задоволенням щодня". Виразне читання віршованих творів.




Вівторок

 Літературне читання: розвиток творчої діяльності на основі прочитаного. Посібник " Читаємо із задоволенням щодня".


Українська мова: підсумкова перевірка мовних знань та вмінь. Код доступу на виконання тестів буде повідомлено у Viber.


 Математика: ділення на двоцифрове і трицифрове числа. С.151,  ознайомитися з діленням виду 168:28 . №946, записати та обчислити.


Понеділок


  Математика: ділення на двоцифрове і трицифрове числа. С.150, № 939, ознайомитися з поясненням, №940, записати вирази, знайти їх значення, с.151, №941, розв'язати задачу. Переглянути відео:


Українська мова: повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань. Що ми знаємо про текст, речення, слово.

  1.  Запиши, підкресли дієслово в реченні. Добери і запиши до нього антонім. Уже зранку почалися приємні несподіванки.
  2. Перебудуй подане речення в спонукальне і запиши. Ні, Сергій був вправним спортсменом.
  3. Спиши речення. Постав слова, що в дужках, у правильній формі. Хлопчик схопив ( він), прочитав на ( він) свою адресу та ім'я.







Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу

 під час карантину на 12.05-15.05.20

Вівторок
 Літературне читання: розуміння смислових зв'язків у прослуханому тексті. Переглянути відео:



Українська мова: підсумкова перевірка. Диктант.


Математика: с. 147, виконати №922, №923.

Середа
Я у світі: складання листа до ровесника - іноземця про свою країну  ( усне висловлювання на 6 - 7 речень)


Математика: множення на трицифрове число. Виконати № 928, №929 на с. 148. 


Літературне читання: підсумкова перевірка. Навичка читання вголос.

Четвер

Математика:  с. 150, №935, №936 виконати в зошиті. Самостійна робота на платформі " На Урок". Код доступу буде повідомлено у Viber


Українська мова: повторення вивченого матеріалу. Виконання творчих завдань.

П'ятниця 

Літературне читання: твори сучасної дитячої  зарубіжної літератури. Посібник для читання " Читаємо із задоволенням щодня".


Українська мова: урок ровитку зв'язного мовлення. Творче ЕСЕ на вільну тему ( письмове  висловлювання на 6 - 7 речень ).


   Основи здоров'я: звички і здоров'я. Формування звичок. Виконати роботу в   зошиті.


Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу

 під час карантину на 04.05-08.05.20

Понеділок


Математика: множення на двоцифрове і трицифрове числа. Виконати № 906, №907 на с. 145. Переглянути відео:


Українська мова: урок ровитку зв'язного мовлення. Висловлювання власної думки про прочитаний твір у письмовій формі ( 6 - 7 речень ). Переглянути відео, виконати роботу в зошиті.



Вівторок


            Українська мова: виконання творчих завдань. Повторення вивченого матеріалу. Виконати вправу 426 на с. 197.

 Літературне читання: підсумкова перевірка. Робота з літературним твором . Тестова робота на платформі " На Урок". Код доступу буде повідомлено у Viber.

          Математика: с.146, розв'язати задачі 908, 909, 910, обчислити № 912, №913.

Середа
Я у світі: волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. 
Математика: перевірка сформованості навичок усних обчислень. Тестова робота на сайті " На Урок". Код доступу буде повідомлено у Viber.
Літературне читання: урок позакласного читання за творами В.О.Сухомлинського. Переглянути відеоурок. 


Четвер
Математика: аналіз перевірної роботи. С. 146, №914 - пояснення до обчислення, №915, №916 виконати в зошиті.


Українська мова: повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка письмових робіт. Тренувальний аудіодиктант " Травень". Переглянути відео:

П'ятниця 
Літературне читання: твори сучасної дитячої  зарубіжної літератури. Посібник для читання " Читаємо із задоволенням щодня".

Українська мова: повторення вивченого матеріалу. Самоперевірка усних висловлювань. Виконати вправу 428, с.197.



Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
 під час карантину на 27.04-30.04.20

Понеділок
Математика: перевірка знань. Контрольна робота №6. Переглянути відео, виконати роботу в зошиті та надіслати у Viber одним фото.


Українська мова: с. 196, вправа 425, списати та підкреслити прислівники. Переглянути відеоурок.


Вівторок
Українська мова: перевірка знань з теми "Прислівник". Тести (сайт НаУрок), код доступу буде повідомлено у Viber.

Математика: аналіз перевірної роботи, с. 143, №893, №894 - письмово.

Літературне читання: твори дитячої літератури. Переглянути відео, виконати тести.



Середа
Я у світі: самостійне опрацювання теми "Подорожуємо країнами Європи". Віртуальна подорож.

Математика: с. 143, №895 - усно, №896 - письмово.

Літературне читання: самостійне опрацювання творів сучасної дитячої літератури

Четвер
Математика: с. 144, розв'язати задачу 902, виконати №905 - письмово (фото у Viber).

Українська мова: перевірна робота. Списування (виконати та надіслати фото у Viber).


Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
 під час карантину на 21.04-24.04.20

П'ятниця ( 24.04.20 )
Українська мова: домашнє завдання на сайті "На Урок" активне до 26 квітня. Виконати тести з теми " Прислівник ". Код доступу повідомлено у Viber. Переглянути відео:


Літературне читання: твори сучасної дитячої української літератури. Дібрати та опрацювати твір сучасного автора. 

Четвер ( 23.04.20)
Українська мова: опрацювати правило на с. 195. Виконати вправу 423 ( фото надіслати у Viber ) Переглянути відеоурок.

Математика: с. 142, №885, № 887 виконати усно, № 886, № 888 - письмово в зошиті. 

Середа (22.04.20)
Я у світі: переглянути відео:

Математика: с. 142, виконати №883, №884 (фото надіслати у Viber). Переглянути відео:

Літературне читання: твори сучасної дитячої української літератури. Прочитати та опрацювати.
Оксана Кротюк
ЧИ ЛЕГКО БУТИ ДОБРИМ
 
   Хто хоч раз писав писанку, той знає, що то за радість. А хто ще не писав, а бодай у руках тримав, може про те здогадатися.
Лесик знає це давно. Перед Великоднем у їхній сім'ї писанки писали завжди. Всі писали: і бабця, й мама з татом, і Богданко з Марійкою. І Лесик — хоч він найменший — не відставав од них. Писанки його щораз кращали. Тож поглядаючи на чистеньке біле яйце, яке лежало перед ним на парті, Лесик вже уявляв, як він усіх у класі здивує. Проте його непокоїла одна думка. Бабця сказала йому, що написати до свята писанку — то ще не все. Великдень лиш тоді буде справжнім, як до нього приготуєшся душею, добрими ділами. До свята зосталося лиш кілька днів, а він ще як слід не приготувався. Та й де йому до Великодня набрати тих добрих справ? Він уже чемно казав "добридень" усім сусідам. І люб'язно відповідав, котра година. Бо мав тепер власного наручного годинника й розумівся на ньому. І для сусідського трирічного Павлика змайстрував паперового літачка. Але ж цього мало, так мало! Ну, та нічого, він ще щось придумає. А зараз от постарається і напише дуже гарну писанку. 
Раптом Лесик глянув на Іринку. Вона сиділа поряд і, затамувавши подих, старанно виводила писачком по яєчку.
— Гарно в тебе виходить, — сказав Лесик. 
Іринка усміхнулася. Якось так сонячно, усім обличчям, ніби й не до Лесика, а сама до себе, до своєї першої писанки.
"Це я добре зробив", — подумав Лесик. 
— Не забудь у ромбиках цяточки намалювати, — порадив він, — так гарніше буде. 
— Угу, — кивнула Іринка.
"І це я добре зробив", — знов подумав Лесик.
— Іринко, ти рушника на стіл простели, щоб яєчко не розбилось.
Іринка обережно поклала на стіл писачка й, не відводячи погляду від своєї писанки, підсунула рушник ближче.
"То виявляється, робити добро не так і важко", — зрадів Лесик. І, втішений цією думкою, хотів був уже взятись до своєї писанки. Як же славно він її розпише! 
...І тут Іринка гучно, на всю кімнату, чхнула, і щось глухо цокнуло об підлогу. 
На підлозі розпливлася густа жовта пляма. А в ній наче застрягли шматки розписаної воском яєчної шкаралупи. Лесик глянув на Іринку й побачив, що очі в неї повні сліз. Проте він не запропонував їй своє ще не почате яєчко, яке лежало на тарілочці. 
"Бути добрим не завжди легко", — цієї миті зрозумів він.

Вівторок (21.04.20)
Математика: розглянути обчислення на с. 140-141. Переглянути відео - пояснення за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Ai3RHdGQoHc&t=3s 
Виконати №877, №879 (фото надіслати у Viber).

Українська мова: опрацювати теоретичний матеріал на с. 194. Переглянути відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=KMFaXcAOrqg
Виконати вправу 420 (фото надіслати у Viber).

Літературне читання: прочитати та переказати текст "Неприємна пригода" на с. 151-155. Відповісти на запитання на с. 155.








Завдання для дистанційного навчання для учнів 4  класу                                                                                             
Дата  
Пред-
мет
Тема та завдання
23 березня
Українська мова





Урок розвитку зв'язного мовлення. Скласти поради «Як захиститися від коронавірусу». (Фото виконаної роботи вислати у вайбер).
Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу»

Математика






Повторити переставний і сполучний закони множення https://www.youtube.com/watch?v=syJ1r7nOuSc
виконати завдання 813 – усно, 814, 815- письмово.
Літера-турне читання



с. 140-143 – навчитися виразно читати, дотримуючись пауз, відповісти на запитання усно.
24 березня
Літературне
читання






с. 144-153 – ознайомитися з інформацією про Максима Рильського,
переглянути відео про письменника https://www.youtube.com/watch?v=tK1dTnge-wE

Математика







Усне множення двоцифрових і круглих чисел на розрядні числа. 819 – усно, завдання 824, 825 – письмово, повторити таблицю множення:
 «Музична таблиця множення» https://www.youtube.com/watch?v=UuilODdroFU
25 березня
Математика




Письмове множення багатоцифрових чисел
826- усно, 830-832 – виконати письмово (виконане завдання вислати у вайбер).
Повторити алгоритм множення багатоцифрових чисел https://www.youtube.com/watch?v=tuAGVwpON0c

Приро-
дознавство
26 березня
Українська мова

Дієслово
Переглянути відео про дієслово
вправа 350 – письмово


Математика








Множення круглих  багатоцифрових чисел на розрядні числа.
 836 – усно, 837, 838 – письмово. Переглянути відео «Множення двоцифрових чисел» https://uk.khanacademy.org/video?lang=uk&format=lite&v=bJvFgzLcKto
Літературне читання
с.153 - виразно читати вірш, за бажанням вивчити напам'ять. (Звукозапис виразного читання та декламування напам'ять вислати у вайбер за бажанням)
Переглянути мультфільм про добро
27 березня
Літературне читання




Повторення вивченого за розділом «Видатні українські письменники»
с.115  Розділ «Знаю», «Розумію, можу пояснити»  дати відповіді на питання письмово у зошиті, інші завдання – усно. Пройти тестування:
Українська мова





Неозначена форма дієслова.
с. 165 –вивчити правило, переглянути відео про неозначену форму дієслова
вправа 355 – письмово.

Приро-дознавство




Шановні діти та батьки, будь ласка, приділіть Увагу онлайн - тестуванням! Завдання дуже корисні та цікаві!













Закони множення


Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
 під час карантину. Посилання відео на 06.04-10.04.20


Українська мова: 

прислівник  https://vseosvita.ua/library/vpravi-dla-zasvoenna-temi-prislivnik-castina-ii-material-dla-distancijnogo-navcanna-4-klas-233651.html?rl=40639

диктант ➽ https://www.youtube.com/watch?v=IZ6o7WzTD4o&feature=share

Основи здоров'я:

дорожні знаки ➽ https://www.youtube.com/watch?v=ZK42k8otbYY

Завдання для дистанційного навчання учнів 4-В класу
 під час карантину. Відео на 13.04-17.04.20
Математика:



Українська мова:


Літературне читання:


Я у світі:


Основи здоров'я:


Образотворче мистецтво:

Немає коментарів:

Дописати коментар